vineri, 2 septembrie 2011

A day of summer

Toata lumea isi doreste ca ajunga cineva din copilarie . Eu nu-mi doream sa fiu nimic , nu ma impresiona nici un personaj feminin din desenele animate . Stiu doar ca alergam prin casa prefacandu-ma ca am puteri gen Supermen . Din totdeauna mi-am dorim sa-i am prieteni pe Tom , Jerry , Scooby Doo si Bugs Bunny . Aveam o lume a mea pe care nimeni nu mi-o putea lua . O lume in care toti suntem copii , toti visam cu ochi deschisi . Iar daca tu te gandesti ca n-ai fost niciodata copil , n-ai avut visuri , n-ai avut amintiri asta nu inseamna ca este adevarat .
Iesi afara , zambeste si gandeste-te la bucuriile vieti . Pentru mine e inca vara , sper ca si pentru tine .

3 comentarii:

  1. Ce frumoasa e postarea<3!Si eu alergam prin casa spunand ca sunt Courage cainele cel fricos:))..si cel mai bun prieten al meu e batman.:P..Cred ca feicare dintre noi are in suflet niste amintiri frumoase legate din copilarie:x

    RăspundețiȘtergere
  2. cand eram mica, mi'ar fi placut ca batman sa fie tatal meu :d ciudat, nu? ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos...niciodata sa nu uiti sa fi copii. In prezent predomina lenea si atunci normal ca lumea nu prea mai are amintiri daca n-au facut nimic;)) Misto blogul!

    RăspundețiȘtergere