duminică, 7 august 2011

Morning coffe 4

Neata !


Iar soare , iar canicula . Razele soarelui te mangaie usor pe piele . It's Sunday (iar nu stiu daca am scris bine , cum v-am zis n-o am cu engleza ) . Cred ca stiti sentimentul brizei prin par , valurile care iti mangaie pielea bronzata , mirosul apei sarate . E marea ! N-am mai fost acolo de 5 ani insa ma declar fana (exceptan algele alea urate ) . Iubesc totul ce te leaga de vacanta , de libertate , de sentimente adevarate si de iubirea pe care o traiesti in fiecare vara .
Pentru fetele care iubesc make-up si fashion-ul am facut un blog special pentru voi . Il gasiti aici .
Si ca sa o incant pe Adelina (asta suna ca o dedicatie de la radio) o sa pun pe final o melodie de al lui Mika .



,,Ce este un pesimist ? Un optimist bine informat . ,,




Mika - Relax,Take It Easy

Asculta mai multe audio diverse

2 comentarii:

  1. Oh, ce frumos! Mulțumesc mult de tot :* Ieri m-am întors din excursie, unde n-am avut nici semnal, nici Internet. Am avut o duminică al naibii de proastă, și dacă citeam asta sigur mă înveselea.Măcar puțin :)

    RăspundețiȘtergere