marți, 23 august 2011

Leapsa 5

N-am primit-o de la nimeni pentru ca e creatia mea personala . Este o leapsa despre preferinte(ca sa ma cunoasca cititori mai bine) .

1.Sa incepem cu ceva simplu . Revista preferata . Argumentati
Look ! De ce ? M-a ajutat sa-mi definesc stilul , sa vad ce se poarta , sa ma bucur de viata de zi cu zi . E mica mea evadare . Pacat ca apare doar odata pe luna .
2.Culoarea preferata .
Am trecut de faza asta .
3.Serialul preferat .
Tom & Jerry . Ok , ok nu-i serial (sau poate?) . Imi place mie mult . Daca nu merge spun Giuvaerul palatului .
4.Emisiunea preferata .
Am urmarit cu placere ,,Romanii au talent,, .
5.Cartea preferata .
Singur pe lume de Hector Malot si 10 negri mititei de Agatha Christie .
6.Cantecul preferat .
Imi plac mai multe . Nu mi-ar ajunge un roman sa le scriu pe toate .
7.Filmul preferat .
Hackiko : A dog's story . Insa de cele mai multe ori am vazut Tom & Jerry : Movie . Cred ca de vreo sapte ori .
8.Blogul preferat .
Mda , s-ar supara multa lume daca as completa aici asa ca spun pas .
9.Cantaretul preferat .
Bruno Mars . Am scris un post intrec despre el .
10 .Tara preferata .
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul .






Leapsa se duca catre (am o lista lunga ) :


8 comentarii: