marți, 16 august 2011

Desteptarea ...

Uneori ma trezesc la realitate si-mi spun in gand : da'o naibii de suferinte !
Atatea vise , amintiri , ganduri , sentimente ravasite degeaba . Atatea lacrimi . Atata suferinta . Mda , si cum spuneam totul va fi bine intr-un sfarsit . Acesta e sfarsitul si intr-un fel , totul e bine . Am invatat sa nu-mi mai pese . Sa las totul in urma ... si sa fiu eu . Cea care eram inainte , fara griji si mereu cu zambetul pe buze . Si iata-ma ! Am iesit la lumina .
Mereu mi-am dorit sa fiu eu . Poate inainte cineva imi controla viata . Chiar o facea . Cineva care imi spunea ca asta e bine si asta nu , asta ar trebui sa imbraci azi pentru ca trebuie sa porti uniforma , sa nu injuri , sa nu te certi , sa nu , sa nu , sa nu ... Cred ca am atins apogeul . De aici inainte voi fi doar eu , cea cu o mie de vise , cea care nu respecta regulile , cea care injura pe toata lumea . Mi-am dorit o schimbare radicala . Ok , dar nu sa ma schimb intr-o plagiatoare care imita pe toata lumea ci sa fiu eu , persoana care sta inchisa in mine .Acea persoana hippie , amuzanta si plina de viata . Mereu mi-a placut viata asa cum e doar ca am vazut-o prin prisma altor ochi . Ochi  care nu sunt ai mei . Poate o sa va schimbati parerea despre mine . Ma veti crede fetita cu fite de Bucuresti care n-a intampinat inca grijile vieti . Nu-mi pasa . Imi pare rau doar ca nu mi-am dat mai repede jos aceasta masca .



Postarea asta ti-o dedic tie , Alexandra pentru ca m-ai intrebat de ce vreau sa ma schimb si daca plagiez pe cineva . Ei bine , n-o fac si sper ca intelegi ce-am scris m-ai sus . Daca ma cunosti vei intelege , daca nu atunci nu-mi bat gura de pomana .






(tunsoarea pe care mi-o fac pana la urma)

2 comentarii:

  1. Ai dreptate in tot ce ai scris..poate artrebui sa fim cine suntem cu adevarat.
    Printre cateva randuri m-am regasit.Dragutza postarea. Schimba-te doar daca crezi ca vrei cu adevarat ceva nou..dar cei care te iubesc,vor tine la tine chiar daca vei ramane ca acum sau te vei schimba.Dar nu te schimba in rau, nu incerca sa-i alungi de langa tine inchizandu-te in propria persoana,vorbeste cu cei care te inteleg,nu-i injura cand te enerveaza ci doar abtinete si i-ai in brate uitand ca te-a facut sa te doara si iarta-i.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ca ai reusit sa fii tu!:D toti ar trebui sa ne dam mastile jos, dar nu toti au curajul! :X Te pup

    RăspundețiȘtergere