vineri, 15 iulie 2011

Again ...



Un amalgam de sentimente se zbat prin mine . Sentimente pe care nu le pot controla . Am inceput sa plang din nou cand am crezut ca m-am vindecat de otrava pe care o purtam in mine . Am incercat orice remediu posibil . Totul imi aduce aminte de clipele urate . Poate daca as avea pe cineva langa mine m-as vindeca . Daca m-ar strange in brate si mi-ar spune o vorba buna . Dar nu , eu trebuie sa fiu mereu singura ! Stiu ca ar trebui sa ma schimb . Aparent , sunt vesela insa , nu-mi scot prea des la iveala adevarata fata .
Acelasi scenariu se repeta in fiecare zi . Totul se scurge repede . N-ai timp sa faci nimic . Daca incepi un lucru esti sigur ca se va termina prost . Nesiguranta te indeamna la frica iar frica , pune stapanire pe orice coltisor al trupului si-l face sa tremure . Dragilor , ce ramane de facut in aceasta situatie ? Nimic . Nu puteti sa va salvati si nimeni nu va poate salva . Frica se distruge incet .

I have forgotten your love but i haven't forgotten that you love me .



P.S . Blogul are o pagina de facebook . O puteti vedea aici . Astept like-uri .

3 comentarii:

  1. Se simte ca de ceva vreme te chinuie ceva.Postarile sunt triste,dar frumoase (poate nici nu aveai in plan sa placa cuiva)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ella welcome ! De cand te astept :)) .

    RăspundețiȘtergere
  3. nup, nu poti face nimic, decat sa ai incredere. nu se stie niciodata cand fericirea iti va bate la usa.

    RăspundețiȘtergere